Proč opět kandiduji

16.08.2018

Možná se to může někomu zdát troufalé, ale po krátkém zvažování jsem se rozhodl opět kandidovat v nadcházejících komunálních volbách.

Vím totiž, že jsem mnohé své příznivce po minulých volbách zklamal tím, že jsem jako lídr vítěze voleb přepustil starostenské křeslo panu generálovi ve výslužbě. Nebyla to však tehdy moje volba, ale rozhodnutí ostatních kolegů z vítězného spolku Naše dvojměstí, kterému jsem jako člen společného týmu podřídil.

Byl jsem tím velmi zklamán, přesto to nebyl hlavní důvod, proč jsem spolek, který jsem také zakládal, nakonec opustil. Mé představy a vize o směřování našeho města, o jeho efektivním řízení, o jeho prioritách, o jeho urbanismu a architektonickém výrazu se v průběhu času odchýlily od pohledu mých kolegů. Jako člen Rady města jsem již nemohl při hlasování nadále zvedat ruku pro návrhy, se kterými jsem nesouhlasil, a to jen proto, abych neboural vratkou koalici.

Nejprve jsem se nechtěl již v komunální politice angažovat, ale nakonec převládlo odhodlání pokusit se prosazovat své představy a vize i nadále. Proto jsem přijal nabídku hnutí Pro zdraví a sport, jehož program je mi velmi blízký.

Pokud mé snažení na radnici v právě končícím volebním období někoho oslovilo, budu velmi potěšen, pokud tomuto politickému uskupení dáte svůj hlas. Případný křížek u mého jména pak pro mne bude velkým zadostiučiněním a neodvolatelným závazkem, že k dalšímu případnému "dobrovolnému předání moci" po nadcházejících volbách již nedojde. 

© 2018 Zdeněk Adámek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky